Alla inlägg den 21 maj 2015

Av mammatillelsa - 21 maj 2015 21:16

Som andra har typ kaffe, snus, cigaretter - you name it - som morgondrog, så har jag kommit på att min morgondrog är promenader!! Innan jag fått min promenad på morgononen så är jag jätte trött, seg och halvgrinig. Efter promenaden så är jag som en ny människa typ! Visst, jag har bara gått 4 dagar i rad, men fy satan så skönt det är! Det här ska jag lätt försöka hålla kvar, för jag mår verkligen bra av att gå ut på min långa promenad varje morgon! 


En till härlig sak som jag fick idag, det var att se vad vågen visade! :) 70.7 kg - det vill säga 0.7 kg kvar till mitt delmål! Så stolt över mig själv, att jag faktiskt kan klara det här! Visst, det har tagit tid, men jag är på väg iallafall, och nu när mina promenader faktiskt ger mig mer än pigghet och att jag mår bra, att jag faktiskt kommer neråt i vikten, det gör mig ännu mer peppad på att fortsätta med mina promenader. Tidigare när jag aldrig sett eller känt resultat så har jag gett upp, men nu har jag ju accepterat att det inte kommer gå rasande fort, och faktiskt fortsätter med promenader och försöker undvika att äta massa gotti i veckorna, för att det gör att jag mår bättre! Sen vet jag ju att det inte kommer bli "tajt" på min kropp igen fören jag kommer igång med styrketräningen, men det kommer. Jag tänker inte stressa på massa, för då blir det också att man tappar motivationen ganska snabbt, om man går all-in på en gång! 


Tänkte visa lite bilder från dagen, och jag låter bilderna tala för sig själva, för annars blir det så himla mycket text! 


                   

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards