Alla inlägg den 24 juni 2015

Av mammatillelsa - 24 juni 2015 23:26


Ajjemän, så är det ju! Nu är jag äntligen i sängen och ska försöka sova innan det finaste jag har vaknar :) Tänk att man kan ha något så vackert och underbart som ett barn :)

Idag har vi fått träffa Elsas saknade gudmor Sara - och ja, vi saknar gudmor AnnIrene också som har rymt till Norge ett litet tag - vilket var jätte trevligt :) Var alldeles för längesen sist som vi träffade henne.

Kring lunch åkte vi bort till Gideonsberg typ - kommer aldrig ihåg vad området egentligen heter men det sitter ihop med gideonsberg - för att träffa några av mammorna och bebisarna. Denna gång blev det Jenny med sin dotter Alicia, och Cassandra med sin dotter Belle :)

Sen har det varit full fart hemma typ :P Fixat torsk och grejer som Elsa ska få sen, och kollat sista avsnittet på denna säsong av Orange is the new black. Så drygt att vänta ett till år nu på nästa säsong.

Jaja, imorrn ska vi träffa min mamma samt att det är CityFestivalen här i stan!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards