Alla inlägg den 28 juni 2015

Av mammatillelsa - 28 juni 2015 21:30


Efter Framnäs blev det glass på balkongen, och resten av dagen har varit full med saker :) Mat för Elsa, bad, en tjejkompis kom förbi, vi åt thaimat och snackade, sedan har jag och Niklas byggt ihop lite möbler till Elsas rum :)

Nu kommer snart hennes rum vara klart, och det känns så kul :) Jag verkligen älskar att fixa och trixa, inreda och ha mig :)

Har även börjat fundera kring Elsas födelsedag, hon fyller 1 år om 4 månader - 19 veckor ca! Helt sjukt!

Tips på vad man kan bjuda? Vad för typ av tårta ska vi ha?

Av mammatillelsa - 28 juni 2015 16:03


Dagen idag har varit hur skön som helst ju! :) Först frukost tillsammans, fixa ihop fruktsallad och annat gott att ta med ut, och sedan var vi vid Framnäs och solade och lekte :) Hur skönt som helst! Och dagen är inte slut än! :)

Av mammatillelsa - 28 juni 2015 12:29


Hade jätte mysig dag igår, även om det var lite stress under dagen. Fick mysa med mina syskonbarn hela kvällen, med grillning och mys :) Idag är jag med min lilla familj ute vid Framnäs och myser och njuter av den underbara solen :)

Kommer bilder i ett senare inlägg från igår :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards