Alla inlägg den 29 juni 2015

Av mammatillelsa - 29 juni 2015 22:00


Äntligen börjar det ta sig med lillskruttans rum! Dock så står det en del saker där dom inte ska osv, men just nu va det för att försöka få bort lite från golv osv :) Allting kommer nog bli bra i slutändan :) Än så länge så känns det bra :) Skulle behöva få in Elsas säng i rummet igen också, eftersom att hon ändå sover mellan oss som det är just nu.

Vad har ni andra sysslat med ikväll?

Av mammatillelsa - 29 juni 2015 20:55


Presenter är ju alltid roligt att få, eller vad säger ni? Idag har jag och Elsa fått presenter, Elsa fick present från mormor, lilla moster och lilla morbror som dom hade köpt i Grekland, och jag fick också en från dom. Sen fick jag även rosor från min sambo när han kom hem från jobbet tidigare idag :) Det hade man inte förväntat sig, men glad blev man :)

Av mammatillelsa - 29 juni 2015 19:20


Nu har vi varit ute och farit sen halv 3. Eller farit och farit, var först iväg vid halv 3 ca till halv 5 ca, hem, iväg igen för att köpa lite mat och annat på väg till en tjejkompis :) Hjälpte henne bära upp lite grejer från skåpbil och källare till lägenheten - vill inte att hon håller på och bär när hon har en bebis i magen att tänka på och läkarna aagt åt henne att vila vila VILA!! Åkte till Erikslund för att byta bil och hämta våran älskade dotter, och nu är vi äntligen på väg hem igen :)

Nu blir det att försöka natta lillsessan när vi kommer hem, och sätta upp hyllorna på hennes rum så att det kan bli ordning och reda igen :)

Sen mys framför en film eller nått sånt I guess om det inte blir försent :P Annars kanske det blir pyssel eller nått annat skoj :)

Av mammatillelsa - 29 juni 2015 10:15


Det här med att pyssla - jag tycker det är kul, men jag har verkligen inte den ron i kroppen så att jag kan sitta i timmar och hålla på. Jag önskar att jag hade det, men det går verkligen inte. Jag blir för rastlös, hela tiden. Förr kunde jag försvinna helt in i mitt pysslande, men inte längre. Kan sitta en stund, men tankarna försvinner nån helt annanstans än där jag är liksom. Inte alltid, många gånger sitter jag och tänker vad jag ska göra när jag är klar med en grej, hur jag ska gå vidare med det jag håller på med liksom. Eller så kan jag börja fundera på vad som behöver fixas i hemmet.

Men tillbaka till pyssel, jag har nu suttit en stund igen och försöker få klart mitt projekt som jag håller på med just nu. Det tar verkligen tid att få klart allt, men det är det förhoppningsvis värt när det väl är klart :)

Av mammatillelsa - 29 juni 2015 07:52


Det här med frukost tillsammans, det händer inte sådär jätte jätte ofta, men det är så himla mysigt när det väl händer!

Varje morgon börjar iallafall med massor med gos från min kära dotter, vilket är helt underbart <3

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards