Alla inlägg under juni 2015

Av mammatillelsa - 11 juni 2015 22:57

Jag vet att det har varit väldigt tyst från mig, och anledningen är den att min kära telefon varit inne på lagning. Eller skrotning kanske man ska kalla det för, för det var exakt vad dom gjorde med min telefon, och jag fick idag en ny telefon! Så nu äntligen kommer ni få höra mer från mig förhoppningsvis ;)

Jag vet att jag mot all förmodan borde kunnat uppdatera bloggen även om min telefon var inne på lagning då jag har både dator och surfplatta - men det tar ju sån tid att starta upp, och jag orkar inte sitta på surfplattan och skriva! Så ah, därav har det varit väldigt tyst för min del.

Nu måste jag lägga mig och sova, klockan ringer 05.30 imorrn bitti, då jag och Elsa ska åka över till Fagersta för skolavslutningar - sedan väntar ett nattpass för mig. Det sista nattpasset ett tag framöver som det ser ut då jag går ner på behovslistan igen. Nu för att stanna där ett tag som det ser ut och känns just nu.

Men nej, sova var det! Natti natti!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards