Alla inlägg den 22 juli 2015

Av mammatillelsa - 22 juli 2015 22:22


Kom hem för några timmar sedan från Linköping, men som vanligt så har jag sprungit runt i lägenheten och fixat med det ena och det andra. Nu sitter jag i soffan efter att min sambo tvinga mig att sitta ner och slappna av/varva ner.

Vi fick med oss en del från Linköpings Cloetta :) Dock är inte allting vårat, utan en del ska vidare till andra städer :)

Jag och Elsa roade oss i bilen en stund medan Niklas var inne på aktieägarträff :)

Av mammatillelsa - 22 juli 2015 10:25


Det är så fullt hela dagarna med saker, så jag hinner inte riktigt med att skriva så mycket, vilket jag ber om ursäkt för. Jag tycker ju om att skriva, även om jag egentligen är mer för att skriva för hand. Men jag hinner inte med så mycket skrivande överhuvudtaget. Försöker hinna med lite att pyssla med sånt som jag tycker om, men man hinner inte riktigt med allt det heller.

Har varit en del utflykter, så har inte varit hemma så där jätte jätte mycket. Vi har försökt hitta på nånting hela tiden nu när N har semester, och dagarna har gått i ett.

Nu sitter vi i bilen på väg till Linköping, så har lite tid att skriva nu iallafall. Men tänkte att jag skulle försöka undvika att det blir massor med text nu! :) Försöker skriva lite senare om dagen :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards