Alla inlägg den 27 juli 2015

Av mammatillelsa - 27 juli 2015 13:41

Ja, då har lilla skruttan åkt på att bli sjuk då :( Tycker så synd om henne, idag har det verkligen inte varit roligt. Eller det började inatt egentligen, och har fortsatt varit väldigt tufft. 

 

Började med att hon var väldigt otröstlig inatt, hostade så att hon spydde, var väldigt svårt för henne att sova osv.

Idag har det varit snorigt, gnälligt, tårar och inte mycket sömn. Så fort man lagt sig ner för att försöker söva henne, så har hon gallskrikit och varit jätte otröstlig ett bra tag efteråt när man ställt sig upp igen med henne. 

 

Jag misstänker att hon har ont i öronen, för när hon väl fått en alvedon och den fått sätta in så var det inga problem alls att få henne att somna. Däremot gick det inte att gå därifrån, så nu ligger Niklas där inne med henne efter att jag varit där drygt en timme. 

 

Tycker verkligen jätte synd om henne, hon kan ju liksom inte berätta vad som är fel. Jag hoppas verkligen att det blir bra snart, för det är verkligen inte kul just nu :( 

Hoppas på att det inte är öroninflammation, men det får vi väll bli varse om snart. Vi skulle avvakta som det var nu iallafall och se hur hon är när alvedonen gått ur, och hålla koll på hennes öron om det kommer ut nått ur dom. 

 

Min lilla snutta! Gör verkligen ont i mammahjärtat, och jag känner panik när jag inte kan lugna ner henne när hon är sådär otröstlig! 

 

 

Av mammatillelsa - 27 juli 2015 00:01


Sån härlig söndag det blev :) Först väckt på ett mindre härligt sätt av min dotter, men fick vakna upp med henne :) Fixade oss, åkte iväg till Köping för att hämta Niklas och äta lunch hos svärföräldarna.

Efter det blev det hem och spontan träff med Teresia, Niklas och Amadeus :) Blev lite mat, efterrätt och snicksnack :) Super duper trevligt :)

När dom åkt hem pysslade jag ihop ett armband lite snabbt och sen kikade vi på film och åt chips och dip :) Nu är vi i sängen och ska sova :)

Den här dagen har inte varit annat än mysig helt ärligt! Från att inte ha nånting inbokat till att ha jätte mys inbokat typ :) Alltid lika trevligt med spontana saker :)

Lite bilder från dagen ska jag såklart bjuda på också, även om det inte blev så mycket bilder :P

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards