Alla inlägg under juli 2015

Av mammatillelsa - 25 juli 2015 10:46


Då var vi på väg på lite äventyr till annan ort - Eskilstuna! :)

Av mammatillelsa - 25 juli 2015 08:47


Som vanligt nu när Niklas har semester så har vi ätit frukost på balkongen :) Ovanligt för Elsa att få yoghurt och smörgås då hon oftast brukar få gröt på morgonen, men idag ändrade vi lite ;)

Mitt lilla busfrö, skiner upp när hon förstår att man tar kort på henne :) Min lilla skrutta, även om det många gånger blir väldigt kladdigt när hon äter själv så tycker jag att hon är så himla duktig som faktiskt försöker och tuggar trots att hon i princip inte har några tänder :)

Av mammatillelsa - 25 juli 2015 07:47


Jag älskar att jag har fått barn, hon är mitt allt och jag skulle kunna göra allt för henne. MEN att ha fått barn innebär också att jag i princip aldrig blir medbjuden på saker, jag blir i princip aldrig tillfrågad om jag vill följa med ut etc. Jag har förlorat många vänner, men jag har även lärt känna massa nya fina människor - vissa är jag lite tajtare med och vissa är det lite mer ytligt med.

Det jag tycker är tråkigt är att människor ibland verkar tro att man inte kan göra saker bara för att man har barn, och att min dotter ALLTID måste följa med mig. Vilket är helt fel, för hon har en pappa också!

Känns som sagt väldigt tråkogt att man aldrig blir tillfrågad om att följa med på vissa saker, men det är väll smällar man får ta med att få barn I guess. Man är väll inte lika intressant längre. Det är väll därför folk slutar höra av sig osv.

Av mammatillelsa - 24 juli 2015 14:29


Japp, såhär sitter vi och chillar medan min kompis är inne hos sjukgymnasten :) Denna lilla damen slocknade snabbt i min famn när vi väl satte oss ner här, efter att ha hållt igång massor hela dagen.

Vi har lunchat nere vid hamnen tillsammans med Therése, Jennifer och Wilhelm, vilket var super trevligt :)

Och nu sitter vi som sagt och väntar vid sjukgymnasten :) Elsa sover skönt så jag klagar inte :)

Av mammatillelsa - 23 juli 2015 23:52


Då var den här dagen över också! Ligger i sängen just nu, och ska försöka sova.

Bilderna visar lite av dagen, inte så mycjet egentligen.

Vi tog cyklarna till affären och kyrkogården, sen har vi i princip bara varit hemma. Gjort några loom-armband under dagen, och sen har vi gjort mat. Mest så bara :)

Vad har ni hittat på idag då?

Av mammatillelsa - 22 juli 2015 22:22


Kom hem för några timmar sedan från Linköping, men som vanligt så har jag sprungit runt i lägenheten och fixat med det ena och det andra. Nu sitter jag i soffan efter att min sambo tvinga mig att sitta ner och slappna av/varva ner.

Vi fick med oss en del från Linköpings Cloetta :) Dock är inte allting vårat, utan en del ska vidare till andra städer :)

Jag och Elsa roade oss i bilen en stund medan Niklas var inne på aktieägarträff :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards