Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av mammatillelsa - 4 augusti 2015 17:31

Då har man kommit hem för en liten liten stund sen :) Elsa var vaken hela tiden i princip när vi var på parken zoo, och totaldeckade i min famn när vi hade ca 2-3 djur kvar att kolla på, så hon var vaken vääääldigt länge där borta :)

Hade fått hem två nya dregglisar/haklappar till Elsa också - men nu får det vara sluthandlat med dregglisar! Hon har fler än vad hon använder, men dom är ju så himla fina!

Vi ska strax åka igen - tillbaka till Eskilstuna! Lite sådär sent så blev vi tillfrågade att komma hem till T, N och A och äta pizza och sådär :) Det tackar man ju inte nej till, när man får umgås med underbara människor :)

Av mammatillelsa - 4 augusti 2015 11:07

Alltid lika kul att åka iväg på små äventyr med lillskruttan! :) Just nu är vi på väg till Parken Zoo i Eskilstuna :) Var tänkt att vi skulle till Vallby Friluftsmuseum egentligen, men kände att när det ändå är så pass bra väder så kan vi ju åka till ett större zoo istället :) Så - Parken Zoo! Here we come!! :D

Av mammatillelsa - 4 augusti 2015 08:42


Haha det där med att göra liiiite pastasallad - eller mat överhuvudtaget - är inte min grej xD Alltid när jag ska göra nån mat så blir det typ till en hel armé ;P Detta räckte till att fylla 3 2-liters glassburkar :)

Av mammatillelsa - 4 augusti 2015 08:35


Hårband - Lovisa har gjort det
Body - Från märket Name It
Byxor - Kapphal
Napphållare - En tjej har gjort det

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards