Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av mammatillelsa - 11 augusti 2015 20:45

Herregud säger jag bara! Dagarna är verkligen fulla hela tiden! Det är ganska skönt, men samtidigt skulle det vara skönt att bara vara hemma. Fast när vi inte har nått planerat så känner jag mig jätte rastlös istället!

I lördags var vi borta typ hela dagen, var iväg till Torshälla på tapaskväll, vilket var grymt trevligt! Vi kom hem vid 00 på natten typ.

Söndag åkte vi ut till min pappa och hans fru och var där några timmar :) Sedan hem, kastade ihop en kladdkaka och fick besök av Thess :).

Igår - måndag - var vi bort till Kungsbyn med Catrin och Linus :) Och sen gick kvällen super fort!

Idag - tisdag - har vi gjort ärenden, träffat Thess på stan, tagit en fika och kikat i affärer. Vi köpte två presenter till Elsa som hon ska få när hon fyller 1 år.

Snabba drag hur dagarna sett ut!

In!

Av mammatillelsa - 11 augusti 2015 20:02


Elsa fick en ny badcape igår från Libero, så nu har hon två olika såna :)

Och idag fick hon ett fint gosedjur av våran fins vän Thess :)

Nu har vi en övertrött dotter här hemma...

Av mammatillelsa - 11 augusti 2015 19:28


Gårdagens outfit

T-shirt - Ärvt från någon
Leggings - H&M


Dagens outfit

Klänning - Kapphal (farmor köpt)
Byxor - Cubus

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards