Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av mammatillelsa - 31 augusti 2015 20:32


Ibland önskar man att man kunde skydda alla man älskar mot sånt som inte är snällt, sånt som kan tära på en. Man önskar verkligen att man kunde skydda dom mot allt som inte är rätt, som inte ger någon glädje - men det kan man inte! 


Jag tror i och för sig att allt som händer en, är meningen att det ska hända just den. Att det gör att man blir starkare, att det är meningen att man ska få just den motgången. Förstår ni hur jag tänker?

 

Det finns alltid en anledning till att allt sker, eller? Men när det händer saker för dom som man älskar, då önskar man verkligen att man kunde gjort nått så att den inte hade behövt vara med om det, eller hur? Jag vet att det inte går, men jag önskar! En sak är säker iallafall, och det är att jag ALLTID kommer ställa upp och finnas för dom jag älskar, om det så är att jag ska åka till Haparanda för att nån jag älskar behöver mig där! 


Jag hoppas att ni förstår min poäng, även fast det kanske ser lite halvluddigt ut :) 

Av mammatillelsa - 31 augusti 2015 12:55


Syns lite dåligt på bilden, men nu äntligen har tavelramen kommit upp på väggen och jag har fått upp mina små olika tavlor och min "pappersdiamant" :) Sakta men säkert börjar det kännas som att jag får i ordning allt som jag vill ha det :) Och tur att min sambo börjar släppa och tillåter att jag vill sätta upp grejer på väggarna ;) :P

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards