Alla inlägg under augusti 2015

Av mammatillelsa - 18 augusti 2015 08:24


Fick hem lite roliga paket igår, innehållet i paketen ser ni på bilderna ovanför :) Alltid lika kul att få paket, och jag måste säga att jag verkligen älskar klossarna! Dom är från Design i Kubik, jätte trevlig tjej :)

Handdockorna/djuren och pappersrullshållaren är från Libero :) Nu är det bara en grej till från Libero som vi ska få hem, men måste gå in via datorn och göra klart den beställningen. Funkade inge bra att fixa det via telefonen.

Av mammatillelsa - 16 augusti 2015 00:23


Nu har jag precis lagt mig i sängen efter att vi kommit hem från utomhusbion! :) Det var mysigt, dock väldigt kallt och man såg inte hela tiden vad som hände på filmen - vilket var tråkigt - men annars var det mysigt! :)

Nu ska jag sova så man får nån sömn innan lillbusan vaknar igen! :) Natti natti

Av mammatillelsa - 15 augusti 2015 16:30


Vi har fått en tennisplan på gården där vi bor, och idag invigde vi den! Drygt 2 timmar höll vi på, och kan lova att det var skapligt jobbigt, men jäkligt kul! Nu jäklar, kör man två timmar om dagen så lär man väll förbränna en hel del, eller?

Av mammatillelsa - 15 augusti 2015 10:29


När det är semester så är man i princip aldrig hemma, eller vi har inte varit så mycket hemma iallafall. Inte som det känns som. Vi har typ vart iväg nånstans hela tiden. Idag är enda dagen som vi i princip inte har nånting inbokat alls! Vi ska iväg på utomhusbio ikväll, men annars har vi ingenting inbokat! Det är skönt samtidigt som jag känner mig väldigt rastlös.

Det ska bli skönt att vardagen börjar på måndag igen, så man kanske får rutin på allting igen! :)

Just nu ligger jag i sängen med en sovande tjej på bröstet - händer typ aldrig!

Av mammatillelsa - 12 augusti 2015 23:20

Idag spenderade vi tiden i Fagersta :) Det var skönt att träffa familjen lite, och bara vara :)

Vi åt mat, fikade, bara var, snodde med lite krusbär och svartvinbär hem :)

Nu ska jag sova, imorrn är det upp i tid för Bvc, optikern och ut till svärföräldrarnas sommarstuga!

Av mammatillelsa - 12 augusti 2015 10:14


Då har man skrivit några brev som ska skickas iväg - jag har skaffat mig några brevvänner ;) Tycker det är kul att skriva, och vad är inte då perfekt om inte brevväxling? Några känner jag redan, och några vet jag bara liiiiite om.

Ser fram emot att brevväxla, och hoppas att det kan hålla i sig så att det inte är nått som dör ut liksom :P Dock kan jag tycka att det är lite halvsvårt att veta vad man ska skriva :)

Av mammatillelsa - 12 augusti 2015 10:11

Av mammatillelsa - 11 augusti 2015 20:45

Herregud säger jag bara! Dagarna är verkligen fulla hela tiden! Det är ganska skönt, men samtidigt skulle det vara skönt att bara vara hemma. Fast när vi inte har nått planerat så känner jag mig jätte rastlös istället!

I lördags var vi borta typ hela dagen, var iväg till Torshälla på tapaskväll, vilket var grymt trevligt! Vi kom hem vid 00 på natten typ.

Söndag åkte vi ut till min pappa och hans fru och var där några timmar :) Sedan hem, kastade ihop en kladdkaka och fick besök av Thess :).

Igår - måndag - var vi bort till Kungsbyn med Catrin och Linus :) Och sen gick kvällen super fort!

Idag - tisdag - har vi gjort ärenden, träffat Thess på stan, tagit en fika och kikat i affärer. Vi köpte två presenter till Elsa som hon ska få när hon fyller 1 år.

Snabba drag hur dagarna sett ut!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards