Alla inlägg under augusti 2015

Av mammatillelsa - 3 augusti 2015 22:40


Dessa två armband pysslade jag ihop nu på kvällen av loom-bands och pärlor som jag hade liggandes i en låda :)

Av mammatillelsa - 3 augusti 2015 11:49


Tavelhylla som ska upp ovanför "mitt pysselbord", och en ram som jag ska pyssla med :)


Tycker det är lite småjobbigt att man MÅSTE komma ihåg tallrikar och bestick och allt sånt varje gång man ska iväg, så nu köpte jag som vi kan lämna kvar på dom ställen som vi är mest på! Och köpt två termosar också så man kan få med sig lite varmt ibland :)


En till stol som man lätt kan ta med sig om det behövs :) Våran andra är ju lite svår att ta med sig :P


En ny bärsele! Denna är ergonomisk för både mig och min prinsessa! Så nu ska den andra säljas, kanske sälja bärsjalen också?


En resesäng också, har inte plockat upp den ur kartongen ännu.


Stenciler och fjärilar :) Fjärilarna är både magneter och väggdekorationer :)


En ny borste! Dessa ska tydligen vara bra, så det är ju värt att testa på mitt hår som nästan aldrig borstas!


Lite till Elsa också så klart ;) Tunikan var nedsänkt till 50 kronor istället för 80 kronor, och mössan som det står Bebe på försvann förut så köpte en ny sån nu. Och en fin basker eller vad man ska kalla det för :)


Och lite Looms ;) Hahaha, tycker det är jätte kul att hålla på med allt möjligt konstigt xD

Har jag förresten visat er väggen som jag fixade till inne på Elsas rum?

Av mammatillelsa - 3 augusti 2015 10:23

Hårband - Lovisa har gjort
Byxor - H&M
Body - Newbie
Napphållare - Elodie Details

Av mammatillelsa - 2 augusti 2015 20:50


Jag började fundera lite när jag höll på och plockade undan lite här hemma efter en helg ute på Runnskär - eftersom att jag är så dålig på att uppdatera här, så kanske jag ska fokusera på att få upp vissa saker här iallafall? Typ Elsas outfit för dagen? Träning? Pyssel? Mat? Bakning?

Vad skulle ni vilja att jag lägger mer fokus på så att det uppdateras mer?

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards