Alla inlägg den 1 september 2015

Av mammatillelsa - 1 september 2015 23:59


Det känns som att den här natten kan bli ganska lång då lillskruttan sover väldigt oroligt. Hon var jätte täppt i näsan för drygt 2 timmar sen när hon vaknade, men nu verkar det vara bättre i näsan iallafall, men hon vaknar väldigt mycket "/ Inget ovanligt tyvärr att hon blir krasslig och hängig när hon har babysim. Hon blev dålig några gånger förra kursen också, men hoppas att det är bättre imorrn. Tycker inte om när hon är sjuk.

Så ja, vi får se hur den här natten ter sig. Plus på det så har jag och Niklas bytt sida av sängen inatt. Dels för att jag behöver komma bort från att ligga på min vänstra axel (blir att jag ligger på den då jag ligger med ansiktet utåt och mot Elsa ), och för att Niklas vill testa min madrass om han sover bättre och mindre ont i ryggen - misstänker att vi kanske har fel madrasser. Niklas har en som är hård och jag har en medium.

Känner dock nu när jag ligger på Niklas sida att den är hårdare än min sida, känner direkt i ländryggen och mitten av ryggen.

Neej, ska väll försöka sova lite nu! Natti natti !

Av mammatillelsa - 1 september 2015 20:40


Lite nya armband gjorda, plus en fotlänk lagad som jag gjorde förut till min mamma :) Den vitrosa gjorde jag till min lilla dotter, men hon skulle bara dra av den hela tiden :P

Av mammatillelsa - 1 september 2015 15:29


Blööö, min dator börjar ge upp! Den vill verkligen inte vara med längre, vilket känns jätte tråkigt. Visst, jag har haft min dator i snart 6 år tror jag - eller är det 5? - så den har ju varit med ett tag iallafall. Men det är lite tråkigt, för jag tycker verkligen om min dator, och jag vill inte ha en ny. Haha, ja, jag vet att det låter jätte konstiggt att jag inte vill ha en ny dator, men när jag är nöjd med nånting så kan jag vara nöjd läääääänge med det jag har! Iallafall om det är sådär så att den känns perfekt för mig, eller det :) 


Men nej, ska testa att rensa datorn och göra en återställning, och hoppas på att datorn blir lite gladare - chansen är väll ganska liten dock :( Känner inte riktigt att jag har råd med en ny dator, och känns ju dumt när jag inte har kommit ut och jobbat ännu då jag fortfarande är föräldraledig. Men vad ska man göra? Jag behöver en dator, så jag hoppas verkligen att den här vill funka felfritt när vi gjort en återställning på den, men som sagt så är ju chansen ganska liten med tanke på hur gammal den är och hur mycket den har fått vara med om! 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards