Alla inlägg den 2 september 2015

Av mammatillelsa - 2 september 2015 20:54


La mig precis i ett varmt skumbad :) Eller ja, håller fortfarande på att fylla upp det!

Kände att jag behövde det efter den här dagen. Den har inte varit tuff egentligen, men har varit så speedad på koffein idag, hahaha. Jag dricker normalt inte kaffe, men efter natten så drack jag en hel del kaffe på förmiddagen för att hålla mig pigg, vilket resulterade i nu på kvällen att jag fick ganska ont i magen och helt mörbultad.

Det har varit väldigt grått och blött ute idag, men vi tog en tripp ner till stan ändå för att träffa kära Cassandra och hennes Belle :) Så himla mysigt! :)

Bjuder även på dagens i detta inlägget :)

Av mammatillelsa - 2 september 2015 07:52


Som misstänkt så blev det inte så mycket sömn inatt. Jag bytte tillbaka till min sida av sängen, och lillskruttan låg kvar i sin säng vid sin pappa. Dock fick putta på N några gånger för att han skulle reagera, och av nån anledning sen så lyfte han upp henne mellan oss i sängen. Då var hon min igen ;) Det var en heeeel del gnällande och bökande så man känner sig inte så utvilad idag kan jag ju inte påstå. Men vi gör det bästa av situationen :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards