Alla inlägg den 3 september 2015

Av mammatillelsa - 3 september 2015 22:41


Dessa chokladbollar - alltså mums! Dom blev riktigt snuskigt goda faktiskt! Blir att göra såna till Elsas födelsedag, fast många små :) Problemet nu är dock att jag följde receptet först, men sen hade jag i extra kaffe, havregryn, kakao och socker, och jag höftade bara i då, så har ingen aning om hur mycket det blev av varje del... Hmm, man får väll provsmaka av smeten när man gör antar jag.

Pysslade även ihop ett armband till Niklas - det vita och gröna - och gjorde klart det stora rosa till mig :) Så nu kan vi matcha varandra i familjen :)

Av mammatillelsa - 3 september 2015 18:23


Även om jag inte är pigg så lyckades jag fixa middag :) Mammas tacopaj med sallad, salsasås och gräddfil :) Ser inte så aptitligt ut såhär kanske, men ojojoj vad jag älskar den där pajen! Så djävulskt god!

Av mammatillelsa - 3 september 2015 16:20


Idag har vi en riktig sjukdag här hemma. Jag hade tänkt att vi skulle gått en långpromenad idag egentligen, men jag åkte på halsont inatt, så vi har bara varit hemma. Jag har ingen ork efter en jobbig natt igen, och Elsa är inte så super pigg heller. Tänder som ska komma ut och en förkylning på det. Jadu, inte lätt :(


Så glad över att ha min lilla tjej <3 Finns inget bättre i hela världen än att få vara med henne, se henne växa och utvecklas som person! Hon är verkligen den där enorma biten som fattats i mitt liv i så många år!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards