Alla inlägg den 29 september 2015

Av mammatillelsa - 29 september 2015 17:51


Av någon anledning så känner jag mig jätte lycklig just nu! :) Jag har ett helt underbart barn, som är frisk och full i energi! :) Jag har en sambo som gav mig fina blommor och ViktVäktargodis idag :) Och som sa att han var glad och uppskattade det jag gör med att tvätta och grejer :) Jag är peppad på att försöka komma i form! :) Jag är peppad till ViktVäktarna! :) Jag är peppad på hela livet just nu! Jag har ny dator, jag har en lånetelefon för tillfället, jag är full på livet just i detta ögonblick! :) Hoppas att det fortsätter och håller i sig :) 



Av mammatillelsa - 29 september 2015 12:13


Nu har jag varit borta härifrån ett tag, och det beror på att jag inte har haft någon telefon, så har inte kunnat skriva från den. Och har fortfarande ingen telefon, samt att min dator inte riktigt har funkat som den ska, men nu har jag en annan dator :) Så kanske blir lite mer uppdateringar nu, dock utan bilder än så länge då jag inte har någon kamera för tillfället att ta kort med :( Hoppas verkligen att allt löser sig snart med allting, börjar bli trött på att allt tekniskt går emot mig just nu. 


Det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid den här datorn också, det känner jag. Dels så är den större, så den har lite fler knappar än vad jag är van med, samt så är ju allting mycket större, vilket känns jätte konstigt. MEN den funkar som den ska, så det är positivt! Och knapparna känns lite konstiga, och musplattan, men det är väll en vanesak antar jag. Vi får hoppas att det är det! Nu kan jag iallafall se vad jag gör på skärmen, så det är nice! :) 


Nu ska jag sluta skriva, för det är dags att röra sig till Erikslund strax och kolla vad dom inte fattar med min telefon (dom vill ha svar från mig vad dom ska göra, men jag vill ha svar på mina frågor först!!)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards