Alla inlägg den 30 september 2015

Av mammatillelsa - 30 september 2015 22:23


Det här med tidspressat projekt är inte riktogt min grej, och verkligen inte när det inte är nått jag brukar hålla på med :P Har stickat en gång i mitt vuxna liv, och det är för ett år sen då jag gjorde en filt till Elsa. Då ska poängteras att det tog några månader innan den blev klar. Det här projektet ska helst vara klart inom 2 veckor :P Får se hur det går :P Wish me luck ;)

Av mammatillelsa - 30 september 2015 22:21


Detta var riktigt gott måste jag ju säga! :) Tur att man har lite till imorrn också :)

Recept på detta får ni imorgon :)

Av mammatillelsa - 30 september 2015 16:01


Ibland måste man verkligen träffa personen för att inse hur mycket man saknar/saknat den!

Vi har varit över en snabbis till Torshälla då Niklas skulle hämta lite grejer hemma hos T/N/A, och då fick man även träffa T en jätte snabbis innan vi åkte hem igen. Och som jag saknar henne - och hennes familj så klart!

Det finns så klart andra personer jag saknar också, så man får inte känna det som att man inte är saknad för att jag skriver att jag saknar just dessa personer.

Av mammatillelsa - 30 september 2015 14:27


Ja, en sån där "peppar-peppar"-grej, eller? ;) Haha tredje outfiten, nu borde det förhoppningsvis inte bli nån mer idag :P Det är i så fall nattkläderna sen ;)

Av mammatillelsa - 30 september 2015 13:38

   


Här har det hunnits med två stycken outfits på förmiddagen :) Men det är väll så när man har småbarn, eller? :P Vissa dagar byts det flera gånger, andra gånger byts det ingenting :) :P 


Än så länge har hon fortfarande andra dagens outfit på sig, dock var hängselbyxorna lite korta när hon sitter ner. Sitter perfekt i längd när hon står, men inte när hon sitter :P 



Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards