Alla inlägg under september 2015

Av mammatillelsa - 12 september 2015 18:52


Då har vi precis kommit hem igen efter att ha varit iväg på lite äventyr, och detta var det vi fick med oss hem :) En alpacka-tröja till mig, en ny bh, fodrade gummistövlar till Elsa, kuvert, lite lösgodis, choklad och oliver som inte finns med på bilden :)

Av mammatillelsa - 11 september 2015 20:09

Tänk, att idag är det fredag, och den har varit ganska härlig!

Kikat i affärer på stan, lunchat med Niklas, träffat AnnIrene, kikat i fler butiker, fikat och snackat :)

Har rensat igenom mina skor, så lite av skorna ska bort.

Nu blir det frukt och Suits i soffan, då Niklas tycker att jag borde ta det lugnt och varva ner, haha. Vet inte vad han snackar om xD

Av mammatillelsa - 10 september 2015 10:55


Min vackraste - vad skulle jag göra utan dig? Vad skulle jag vara utan dig? Du är det bästa som finns, min lilla skatt! <3 Även om du testar mitt tålamod väldigt ofta, så är du även världens snällaste och bästaste <3 Hade aldrig kunnat önska mig en bättre unge än dig, du är hela min värld <3 Mammas lilla go'fis <3 Var alltid rädd om dig <3 Jag ska göra allt jag kan för att du ska få bästa uppväxten, och jag ska göra allt för att skydda dig på bästa sätt <3 Du är och kommer alltid vara hela mitt liv <3

Av mammatillelsa - 10 september 2015 10:30

Av mammatillelsa - 10 september 2015 08:45


Vet att det var ett tag sen jag skrev, men har varit så mycket tankar och känslor så har inte riktigt vetat vad jag skulle skriva. Har svårt att fokusera på dom grejer jag sagt ska komma upp på bloggen, kanske för att jag inte vill hålla på med mobilen så mycket när E är vaken? Och när hon väl sover så blir det så himla mycket som ska skrivas in helt plötsligt. Haha, ja, nu springer jag iväg igen i allt jag skriver, men det var ju inget ovanligt.

Hur mår ni allihop? Jag mår bättre och bättre :)

Av mammatillelsa - 4 september 2015 20:58


Förr när man var förkyld och sjuk så kunde man hålla igång som vanligt ändå, det funkar verkligen inte längre. Jag har noll energi nu när jag inte är helt frisk, och bara att åka iväg ett tag tar slut på all den energi man hade. Hur orkade man förr? Jag fattar inte. Eller är svaret så enkelt som att man fick barn? Haha.

Av mammatillelsa - 4 september 2015 15:35


Det har tagit sin lilla tid med att fixa ramar till bilderna, men nu är ramar på plats och även så har dom kommit upp på väggen :) Passar jätte bra där i sovrummet :)

Även fixat till innehållet i den stora ramen :) Tog sin tid innan jag fixade det, men nu när jag väl gjorde det så tog det bara ca 10 minuter :P Nu ska det bara torka ordentligt sen ska det upp på väggen :)

Av mammatillelsa - 4 september 2015 08:44


Ah, inte blir vi friskare här hemma, blir snarare mer hela tiden. Nu har N också börjat bli sjuk, känner av halsen så som jag gjorde igår. Jag hostar och är svullen i näsan och känner mig sjuk i hela kroppen, på det så har jag fått mens och har världens äckligaste mensvärk. Elsa är gnällig, och ska ha allt, göra allt osv.. Idag har jag verkligen ingen energi till att vara småbarnsmamma, men jag fixar det, det vet jag. Jag kämpar på för min lilla skruttas skull.

Hur mår ni då?

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards