Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av mammatillelsa - 11 oktober 2015 22:09

Godis - vilken hemsk sak egentligen! Detta äckliga hemska socker! Egentligen skulle jag typ behöva ett helt år utan godis - för att faktiskt bli kvitt det där godissuget, eller sockersuget kanske jag ska säga.

Helt ärligt, jag ska nog försöka ta bort godis - med undantag för mörk choklad! Det räknar inte jag till kategorin godis, så länge det inte är 40% kako, då är det godis! Mörk choklad it is!

Hmm, hur ska detta gå? Helt ärligt, det går som det går, men för mitt bästa så ska jag försöka så gott jag kan att inte äta godis. Jag kan inte förbjuda mig från det, för då vet jag att jag kommer känna ett ännu större sug att jag måste ha, men jag ska försöka i min möjligaste mån att undvika att äta godis! :) Det tycker jag låter som en jätte bra plan, vad tycker ni?

Har ni några tips när man känner det där suget efter godis?

Av mammatillelsa - 11 oktober 2015 19:24


Elsa fick lite nya pyjamaser idag i större storlek :)

Sedan har vi även kikat runt i lite butiker, hämtat ut min trasiga telefon och hälsat på Elsas farmor, farfar och gammelfarmor :) Trevlig liten utflykt.

Nu är Elsa superspeedad - övertrött - och vet inte riktigt hur vi ska få henne att varva ner och somna...

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards