Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av mammatillelsa - 18 oktober 2015 21:27


Vissa dagar är det verkligen fullt upp hela tiden, och det blir inte så mycket uppdatering som ni märker. Men jag försöker få in ett inlägg om dagen iallafall.

Just nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, har äcklig huvudvärk som vägrar ge sig, och ändå har jag städat idag, varit till ikea och varit på bio.

Men nej, nu ska jag somna till ljudet av min dotters andetag! :)

Av mammatillelsa - 18 oktober 2015 01:38


Alltså herregud! Dagen har verkligen gått i ett, och jag har varit så sjukt stressad och trött och allt hela dagen! Men den blev ganska bra iallafall :) Det viktiga var att min älskade Therése kände att hon fick en bra dag! :) Och det sa hon att hon fick! :)

Så ja, fransar och babyshower var det dagen idag bestod utav! StressStressStressStress! Men det blev bra!

När man väl kom hem så var jag helt tom på energi! Men jag tror jag kommit på nu varför jag sover så dåligt! Stress!! Jag känner mig så stressad över allting just nu! Och såna här dagar när man har noll aptit, mycket socker och koffein - inte konstigt att mage och huvud blir helt fuckat!!

Nu ligger jag i sängen och ska sova efter att ha småsovit i soffan redan ;P

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards