Alla inlägg under oktober 2015

Av mammatillelsa - 8 oktober 2015 22:10


Idag var vi till Öppna Förskolan tillsammans med våra grannar :) Vilket var jätte trevligt! Elsa lekte runt för fullt, så den dagen hon börjar förskolan kommer det nog inte bli några problem alls! :)

Fått lite besked kring jobb också, får se hur det går med allt, men det verkar ju lovande iallafall.

Nu ska jag sova, vi har en dag imorrn också :)

Av mammatillelsa - 7 oktober 2015 22:05


Direktlevererat från Turkiet är detta fina armband :) Får tacka min mamma så mycket för det :)

Av mammatillelsa - 7 oktober 2015 09:13


God morgon! Även fast det varit en tuff natt så har det varit en mysig morgon :) Elsa är redo för äventyr idag, och snart jag! In i duschen, packa ihop det som behöver med, och sen cykla ner till sambons jobb och byta till bilen :) Blev spontant bokat att vi ska åka till Fagersta och leka :) Ska bli riktigt kul och mysigt faktiskt!! :)


Hittade en blöja i toaletten igårkväll innan jag skulle gå och sova :P Blev ganska förvånad kan jag lova :P Lilla Elsabus har ju fått för sig att det är kul att släppa ner grejer lite här och var :P Som i toaletten ;) Även hittat saker i skor, hennes bollhav, tvättkorg etc :P Haha

Av mammatillelsa - 6 oktober 2015 21:24


Medan min lilla böna låg och sov idag så målade jag lite :) Idag kändes det faktiskt avslappnande, och jag tänkte på anat :)

Av mammatillelsa - 5 oktober 2015 12:38


Det är exakt det man får när det är sol ute, ens barn vill ut och leka och jag mår dåligt och orkar ingenting. Orkar inte gå ut, orkar inte fixa nått att äta till mig, orkar inte plocka som jag normalt brukar göra. Orkar verkligen ingenting. Noll energi och ont och konstig i magen "/ "/

Av mammatillelsa - 5 oktober 2015 08:03


Jag mår som en påse skit, känner mig helt överkörd. Men jag överlever, har ju en dotter som förgyller mina dagar :)

Elsa åt upp min havregrynsgröt - eller ja, hon fick den för jag lyckades inte få i mig så mycket, mådde mest illa.

Och nu innan morgonbadet så gjorde hon behov på pottan för första gången :)

Av mammatillelsa - 4 oktober 2015 22:30


Ligger i sängen och ska sova, men delar med mig snabbt av dagen.

- Elsa vaknade innan 5. Niklas fick ta henne halv 6. Ny blöja och välling så somnade hon igen.

- Mysfrukost

-Erikslund för lite kik i affärer. Blev liiiite handlat :)

- Fika hemma.

- Dammsuga och torka golv. Massa bus. Rena sängkläder.

- Ätit och segat i soffan.

- Nu sova bredvid min prinsessa.

(Elsa och Niklas fick med sig kläder hem :) Jag fick med mig en hårolja som Niklas var snäll och betalade åt mig :) )

Av mammatillelsa - 3 oktober 2015 18:57

Herregud va den här dagen har flugit iväg med massa saker! Först första 1-årskalaset för i år och för Elsa. Sedan vidare till Köping för att träffa Elsas farbror, "faster" och lillkusin. Sedan träffa Elsas faster. Och sen hem, och tog med oss mat på vägen.

Tänk att hämtmat kan vara så billigt i pp :P Det jag åt gick på typ 9 pp, och då åt jag en friterad kyckling, ris och kyckling med grönsaker :)

Nu ligger jag på soffan och känner mig mer död än levande :P Men har haft en jätte trevlig dag faktiskt! :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards