Alla inlägg den 3 november 2015

Av mammatillelsa - 3 november 2015 21:45

Det är verkligen fullt hela dagarna typ, så hinner inte riktigt visa dagens (även om jag hunnit ta bild), och hinner inte uppdatera så mycket under dagen heller. Och jag tycker det känns så konstigt om jag ska lägga upp ALLT från dagen på kvällen, för då kommer det bli så himla långa inlägg varje gång med både text och bild. Iallafall om jag ska kunna skriva helt så som jag vill göra det.

Idag ha vi varit på Öppna Förskolan Pinglan med grannarna, sedan varit över till Therése för att hjälpa henne bygga ihop en möbel och umgås lite. Efter det blev det iväg till Karro för min granne Evve skulle göra fransar där :) Nu har jag ganska nyss kommit hem efter att jag och Evve ätit mat. Jävligt ont i magen har jag, och nu tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen tror jag. Såklart byta om först och borsta tänder :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards