Alla inlägg den 5 november 2015

Av mammatillelsa - 5 november 2015 18:00


... att man drar på sig magkatarr, för det är inte det minsta kul! Nu märker jag inte av det lika ofta som tidigare, men dom dagar som jag märker av det så är det inte kul! Jag har super ont! Och har man åkt ifrån sin medicin så får man snällt vänta tills man kommit hem igen, och då hinner det göra ännu ondare och man vet liksom inte riktigt hur man ska tänka eller göra för att få bort smärtan.

Men nej, det jag ville säga var: Ta hand om er kropp! Den ska fungera och orka hela livet! Det är värt att stressa hela tiden och få alla problem som kommer med stress, för lite sömn osv! Lyssna på kroppen, och kom ihåg att ta det lugnt och varva ner!

Av mammatillelsa - 5 november 2015 09:49


Är det normalt att man hela tiden har slut på energi och är jätte trött? Det börjar bli ganska drygt nu kan jag ju lova. Orkar i princip ingenting och är jätte trött hela tiden, vilket gör att jag inte har tålamod till nånting... Tycker så synd om min lilla stjärna, för det är ju hon som blir lidande.

Någon som har tips för att få tillbaka energi och inte vara så trött hela tiden?

Det känns som att man bara går på sparlåga hela tiden liksom, som att man bara går upp för att man måste, fixar mat för att man måste osv... Vart är glöden liksom?

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards