Alla inlägg den 17 november 2015

Av mammatillelsa - 17 november 2015 17:25

Inte alla gånger iallafall, och inte till att blogga, så det blir tyst här ibland i nån dag.

Idag har vi fotat lite iallafall tillsammans med Sara :) Arvid och Elsa fick vara modeller :) Tanken var att Elsa skulle göra en "smash the cake", men hon åt tårtan väldigt fint :P Vet inte vems unge hon blev just precis där och då, hon brukar inte vara så lugn när det kommer till sötsaker :P Och Arvid gjorde klockrenaste grejen, han satte foten rakt i tårtan, haha. Gullungen <3 Riktiga små charmtroll är det vi har iallafall :)

Har haft en bra dag, trots att jag varit äckligt trött och seg hela dagen.

Nu är jag sugen på att börja julpyssla och julstöka! :) Och snart ska man jobba också. Känner mig lite kluven inför det faktiskt, men det ska självklart bli skönt också :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards