Alla inlägg den 1 januari 2016

Av mammatillelsa - 1 januari 2016 21:09


Det har gjorts 2 kladdkakor, 2 smörgåstårtor som ska få garnering imorrn, och riskrisp. Imorrn ska man fylla halvvägs till 50 år... Så har städat, tvättat, tagit bort lite julsaker, färgat håret och köpt strumpbyxor :) Jag ser faktiskt fram emot imorrn :) Inte för att jag fyller år, utan för att jag kommer få träffa familj och vänner :) Efterlängtade vänner :)

Nu ska jag stänga igen mina blå, för dom går i kors just nu.

Av mammatillelsa - 1 januari 2016 08:44


Då är första dagen på det nya året igång för fullt :) Nytt år med nya möjligheter, nya mål och nya äventyr! :) Jag ser fram emot det här året jätte mycket, även om jag har haft ett bra år 2015 också, så finns det saker detta år som jag ser fram emot med stor förväntan! :) 


Jag och Elsa har varit igång sen halv 6 imorse, så känner mig ganska så slut i huvudet just nu. Var tidigt igår morse också, och sen vara vaken till efter 00 på det. Hahah, men hoppas verkligen att jag får få lite sovmorgon imorrn, då jag aldrig annars har sovmorgon. 


Nytt år som sagt, nya möjligheter och nya mål! :) 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards