Alla inlägg den 31 januari 2016

Av mammatillelsa - 31 januari 2016 21:39


Då är äntligen dag 2 på c9 till enda. Det har gått bra idag faktiskt, även om jag känt mig sugen på precis allt - även sånt jag inte tycker om normalt. Jag har bitit ihop, och fixat det ganska bra trots fikabesök och biobesök :)

Nu längtar jag till morgondagen :)

Av mammatillelsa - 31 januari 2016 10:55


     


Det är ju så skönt och rogivande att bara sitta och måla, lägga alla tankar och all energi på just det. Jag älskar att måla och färglägga - pyssla överlag - men jag har inte alltid så mycket tid till det. Dessa tre har jag hunnit med nu i januari, den första bilden gjorde jag igåg (med start i fredagskväll, och slut idag på morgonen), och dom andra två gjorde jag i början av månaden. 

 

Som sagt så tycker jag att det är väldigt skönt att kunna ta en stund och bara sitta och måla lite. Ibland hinner man göra en bild på en dag, nån timme, och vissa gånger kan det ta flera veckor, men det är som det är. Jag hinner ju göra klart nån gång iallafall, och får jag sitta nån gång då och då så är det helt okey :) 

 

 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards