Alla inlägg under januari 2016

Av mammatillelsa - 10 januari 2016 08:21


Min älskade mormor Lisa - gammelmormor - har lämnat oss här i livet "/ Natten mellan måndag och tisdag somnade hon in, och det är väldigt tufft. Min mormorLisa stod mig nära, och var som en extra mormor till mig. Det är jätte tufft att hon inte längre finns bland oss, det har varit en jätte tuff vecka, och det är därför det har varit väldigt frånvarande från min sida. Det är fortfarande väldigt tufft, men det är lite lättare. 


Livet måste ju även försöka rulla på som vanligt, även om det känns som att hela livet stannat upp för mig för tillfället, så har det ju inte gjort det för resten av världen. Så som sagt, livet måste gå vidare. Jag vet att det kommer ta tid för mig att sörja klart, men jag måste ändå försöka stå upp på fötterna igen och försöka få mina dagar att komma ordentligt igen, att jag får rutin på allt. 


Veckan som har varit har varit fylld med tårar och sömn, det har varit väldigt jobbigt. Vi har även försökt att göra minst en grej varje dag, för att jag ändå ska försöka få tankarna på annat. Det har varit tufft, men det har varit viktigt. Det funkar inte att stänga in sig helt, man måste försöka göra saker ändå. 


Min mormorLisa är en väldigt vacker människa, och det är jobbigt att en så älskad person har lämnat livet. Hon blev "bara" 90 år.


Av mammatillelsa - 4 januari 2016 22:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mammatillelsa - 4 januari 2016 14:29


Det blev snabbträning innan vi körde lunch på stan :) Direkt efter lunchen blev det en liten dejt med Bella där vi pratade om lite uppgifter, datum och fredag :)

Nu ska jag och Elsa kila över till grannen en snabbis sen kör vi en snabbis på Erikslund :)

Av mammatillelsa - 4 januari 2016 07:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mammatillelsa - 4 januari 2016 07:17


Sov till halv 7 idag, å tog lite sovmorgon :) Elsa vaknade 10 minuter senare, och Niklas ligger fortfarande och sover :P

Såna här stunder, när man sitter i lugn och ro och äter frukost med sitt barn, dom är guld värda <3

Ska försöka träna nu på förmiddagen, och hoppas på att det är lite folk nu :)

Av mammatillelsa - 3 januari 2016 22:20


När jag hade duschat efter jobbet så åkte vi ner till stan för att ge bröd till änderna :) Som Elsa njöt av alla änderna som fanns där, hon är så djurkär den där lilla tjejen :)

Vi hann även med massa tokbus innan hon skulle sova :) Och nu tänker jag sova efter att ha lyckats hålla mig vaken igenom en heeeel film!

Imorrn ska jag försöka få till ett gympass, så att man börjar lägga rutin på allt igen :)

Av mammatillelsa - 3 januari 2016 05:56


Då sitter man på jobbet nu då, och ska strax köra igång. Fick jobb idag och ledig imorrn, fast för min del hade jag kunnat jobba idag även om jag jobbar imorrn, men men.

Jag är jätte peppad på det här nya året måste jag ju säga! :)

Av mammatillelsa - 2 januari 2016 22:01


Har haft en toppendag med alla fina människor som kom och firade min 25-årsdag tillsammans med mig :) Nu tänker jag decka i sängen, imorrn väntar ett jobbpass :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards