Alla inlägg den 4 februari 2016

Av mammatillelsa - 4 februari 2016 22:06


Vilken kväll! Gud vad jag är glad över att vi har lärt känna våra grannar, dom är verkligen helt underbara! Har alltid så kul och trevligt med dom :)

Lagade mat tillsammans (jag gjorde sallad och Evve gjorde maten), och fy satan va gott det va! Den maten var en riktig vinnare kan jag lova, och det bästa - det var ett recept från min c9 :) Kan det bli bättre?

Nu ska jag sova, imorrn är en till fullbokad dag! :)

Av mammatillelsa - 4 februari 2016 17:17


Måste säga att jag kände mig extremt duktig när jag idag på fikat efter begravningen inte tog en minsta liten bit av allt det gottiga som fanns :) Motstod och det är jävligt starkt för att vara mig! :) Jag åt fruktsallad och tog en kopp te istället :)

Nu ska det bli gött att komma hem och äta lite mat tillsammans med dom bästa grannarna :) Det blir lax, anpassning efter ett recept för mig, och sen lägger dom till lite saker :)

Imorrn är det jobb igen :)

Och jodå, 6e dagen på c9 har gått väldigt bra :) Jag tycker att jag anpassar mig extremt bra ändå :) Och mår väldigt bra förutom illamåendet på morgonen, och fortfarande ganska kort tålamod dock.

Av mammatillelsa - 4 februari 2016 12:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards