Alla inlägg under februari 2016

Av mammatillelsa - 2 februari 2016 19:02

  Snart är fjärde dagen över på c9, snaaaaart i mål!! :) Detta har jag framför mig just nu, sallad, frukt och vatten :) 


Har varit på jobbet idag, och det var tufft till och från. Märks att man inte är så van med så lite i kroppen längre när man jobbar, men jag klarade mig igenom hela dagen :) Och imorrn är det en ny dag på jobbet, och en ny dag med c9 :) Känner mig extremt duktig som kämpar på, även fast jag gärna ville ge upp idag när jag var på jobbet. Det har varit en tuff dag idag till och från, det kan jag ju säga. 


Även känt mig så rund om magen idag också, vet inte om det bara är inbillning eller om det är att jag blir typ uppblåst av allt just nu.. Jag har ingen aning. Förhoppningsvis så kommer jag se bra med resultat efter hela långa resan! 


Nej, nu ska jag ta och äta upp innan jag behöver gå och lägga mig. Börjar jobba klockan 6 imorrn :) 

Av mammatillelsa - 1 februari 2016 20:56


Tredje dagen på c9 har gått väldigt fort måste jag ju säga. Har spenderat några timmar tillsammans med en tjejkompis och hennes dotter i Köping, med min dotter också så klart. Lunch tillsammans och barnen fick leka lite :) Direkt efter det blev det till svärföräldrarna en sväng, och Elsa fick leka där med sin farmor :) 


Fick även kommentar om att jag hade blivit mindre, så det var lite kul att höra att det syns och att allting ger resultat :) Det är ju det man vill ha, så att man vet att det är värt det i slutändan :) Eller det vet jag att det är, men det är alltid kul att höra att andra ser resultat av det också. 


Hemma har det inte hänt så jätte mycket förutom att jag fixade iordning lite matlådor, så att jag har inför jobb och sådär :) 3 matlådor, mat för tre dagar, det blir super duper bra ju! :) 


Som sagt så har dagen gått väldigt fort, så har inte tänkt så jätte mycket på att jag håller på med c9, förutom att jag faktiskt skött mig - tycker jag! Har varit ganska pigg, dock så är jag fortfarande väldigt frussen. Dock så är jag inte förvånad, för jag frös väldigt mycket innan jag blev gravid också, så om det bara har med c9 att göra, eller om min kropp faktiskt är så normalt, det vet jag inte. Det visar sig helt enkelt. Annars så har jag varit ganska så pigg idag, det är mest mot eftermiddag/kväll som jag känt att jag börjat bli extremt trött. Har även inte blivit så mycket promenad idag som jag hade räknat med, men det kanske jämnar ut sig lite imorrn. 


Imorrn blir dag 4 på c9, och jag ska jobba. Får se hur detta går, förhoppningsvis bra :) Det är ju inte dom två första dagarna, så det är skönt :) Och snart är jag ju i mål! 


Nu tänker jag gå och sova bredvid min lilla böna <3 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards