Alla inlägg den 19 april 2016

Av mammatillelsa - 19 april 2016 21:46


Jahapp, då har vi haft två stycken förhandsvisningar på lägenheten, och under tiden var vi hos våra grannar :) Måste säga att jag är så himla glad att vi lärt känna dom, och att vi kommit så nära varandra och allt :)

Lägenhetsvisningarna ja - det gick bra! :) Vi får väll se mer imorrn hur det ter sig :) Spännande är det iallafall :)

Har haft en bra dag iallafall idag, har mått bra hela dagen och känt mig på bra humör :) Varit en bra dag på jobbet, och en super eftermiddag tillsammans allihop :)

Nu är det strax krypa ner i sängen, imorrn är det en ny jobbdag :)

Av mammatillelsa - 19 april 2016 09:04


Då har man precis ätit sin andra frukost idag då :P Alltid när jag jobbar så blir det frukost 2 gånger, vilket inte känns normalt direkt :P Dock behöver jag äta innan jag sticker till jobbet för att slippa må illa, och sen är jag ju hungrig kring halv 9 igen så då blir det frukost för andra gången :P

Efter jobbet blir det att hämta lillskrutt och eventuellt våldgästa grannarna så att jag kan dammsuga i lägenheten. Vid 18 kommer det några på förhandsvisning, så då ska det ju vara ordning och reda, och det funkar ju inte om man har barn hemma.
Sjukt hur fort det gått, den kom ut till försäljning igår, och 6 timmar efter så hörde mäklaren av sig om man kunde ha en förhandsvisning, och det bestämdes att idag blir det. Så ja, måste dammsuga för det har blivit lite grusigt inne igen.

Men nu lär jag gå ner och jobba igen!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards