Alla inlägg den 1 maj 2016

Av mammatillelsa - 1 maj 2016 14:02


Fick inte vara ledig imorrn, fick ett sms från jobbet nyss om att jobba kväll imorrn igen, så jobba 16-00 imorrn!

Av mammatillelsa - 1 maj 2016 13:35


Dottern ligger i vagnen och sover, karln håller på och härjar i köket (han ska sätta igång och börja tillverka öl), och jag ligger här i soffan och vilar lite innan jag måste dra iväg till jobbet. Känns jätte skumt, har inte jobbat ett enda kvällspass sen jag kom tillbaka efter föräldraledighet - jobbade jag nånsin kväll innan det? Senast jag minns att jag jobbade ett kvällspass inom lager var när jag jobbade ute på Hacksta här i Västerås, och det är 4 år sedan :P

Det blir ett kvällspaas idag iallafall, vilket innebär att jag jobbar från 15 till 00. Skumt! Kommer vara helt död, men är ledig imorrn iallafall :) Vet inte riktigt vad jag och min lilla donna ska hitta på då, får se om det blir att leka med nån kompis eller bara mysa hemma :)

Av mammatillelsa - 1 maj 2016 08:19


Herregud alltså, jag hinner knappt med att skriva överhuvudtaget! Varken här eller för hand i bok, det är full fart hela tiden och dagarna bara springer förbi! Det är ju bra på sätt och vis, för då kommer mina efterlängtade datum snabbare :) Försöker ju även att inte använda mobilen sådär överdrivet mycket när min dotter är vaken, så därför blir det ju ännu mindre skrivande. På jobbet hinner man ju inte heller, för då ska man ju jobba :P

Vi var iväg till Elsas ena gudmor igår iallafall, åh gud va jag har saknat den bruden! Tänk att hon är den jag känt längst i mitt liv (om man bortser från familj), och den person som jag fortfarande har kvar i mitt liv och som jag fortfarande pratar och umgås med :)

Idag blir det lite vad som på förmiddagen, innan jag börjar jobba klockan 15.

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards