Alla inlägg den 21 maj 2016

Av mammatillelsa - 21 maj 2016 21:40


Älskar dessa stunder, spontana träffar! En dag där det inte fanns mycket på schemat, två rastlösa själar, slutade med att hela familjen plus grannfamiljen åkte tillsammans och handlade mat, fixade mat inne hos oss, plus rabarberpaj och prat om resa plus en annan hemlis :)

Alltid så trevligt, och just när det blir så spontant - älskar det! Älskar att få umgås med den där familjen överhuvudtaget <3 Är verkligen super glad över att vi fått lära känna dom, att vi fått komma så nära dom :) Dom är som en del av familjen liksom :) En extra familj :) Lyckligt lottad känner jag mig måste jag säga :)

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Upp och jobba imorrn igen, och efter det blir det att kolla på min systersons fotbollsmatch här i Västerås :)

Natti!

Av mammatillelsa - 21 maj 2016 13:47


Hur svårt kan det egentligen vara? Det där med pojknamn är jätte svårt tycker jag, allra helst eftersom att båda ska tycka att namnen är okey. Ett enda namn är vi typ överens om, annars är jag inte så förtjust i hans namnval, och han är inte så förtjust i mina namnval! Det är verkligen jätte svårt tycker jag, vi har mycket lättare för att komma överens när det gäller tjejnamn av nån konstig anledning. Förstår inte varför det är så. 


Har ni några bra namn att bjuda på? 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards