Alla inlägg den 26 maj 2016

Av mammatillelsa - 26 maj 2016 20:52


Den här dagen har verkligen flugit förbi! Har hållt igång från morgon till kväll typ, med allt från lek, lämning på dagis, packning, rensning, snabb handling, lunch, hämta från dagis, mellis, lek, plock, duscha av barn, middag, nattning, dusch - och nu äntligen sitter jag i soffan med massa gott och ska bara ta det lugnt :) Är helt slut i kroppen nu, ont i ländryggen och svanskotan, så nu blir det bara att vila resten av kvällen :) Ska kika igenom min nya pysseltidning, och sen kanske kika på en film :) Niklas är strax hemma igen från sin jobbresa också :) 


  

Hur mysigt är inte detta? Hade en liten tjej som vaknade på morgonen i sin säng, kollade på mig och kröp upp nära mig i våran säng, och somnade om! Lätt bästa starten på dagen! :) 

 

 

Fick hem ett paket imorse från Buzzador, där jag är med i en kampanj från LdB med deras nya lotion för torrisar :) Det ska bli så kul att testa dessa, och jag tror att mina torra ben - och resten av kroppen - kommer älska denna lotion! #ldbbuzz #oilinfused #buzzador

 

 

Såhär ser det ut just nu på vardagsrumsbordet - en kopp te, fruktfat, naturgodis, bubbelvatten, dator, tv och min pysseltidning :) Nu när jag skrivit klart här på bloggen så kommer dock datorn att läggas åt sidan, så ska jag fokusera på allt det andra jag har på bordet, och kanske försöka hitta nån bra film att kolla på :) 

 


Imorgon blir det en heldag med min prinsessa, vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, men nånting ska vi nog göra :) Beror ju lite på vädret också så klart, men nått mys ska det bli :) 

Har ni några planer för imorgon? 



Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards