Alla inlägg den 28 maj 2016

Av mammatillelsa - 28 maj 2016 07:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mammatillelsa - 28 maj 2016 07:39


Jag och Elsa åkte till Fagersta igår efter att hon hade sovit på lunchen :) Niklas var borta på KickOff, och jag kände inte riktigt att jag och Elsa skulle behöva spendera hela kvällen och eftermiddagen hemma själva för tredje dagen i rad, så vi åkte över för att umgås med min syster och hennes barn :)


Upp till Parken Fitness blev det, hjälpte till med vaxning (kan lova att jag aldrig garvat så mycket i hela mitt liv när jag ska hjälpa nån med nått), och sedan blev det ner till Våryran som är nu i helgen i Fagersta :)

Dock var det inte så mycket att hurra över, har nog aldrig varit med om att det varit så lite marknad etc nån gång när jag varit där. Visst att det blir färre för varje år, men detta slog nog rekord! Tror det var ca 5-6 stånd, och då var det i princip bara kläder i dom stånden.


Nu så är det förvisso marknad både i Västerås och Köping den här helgen också, så det är väll inte så konstigt att det är mindre överallt, men iallafall!


Elsa fick träffa både kusiner, och morsyskon och mormor igår, så tror Elsa var lite nöjd! Hennes ena kusin ville följa med oss hem, men fick inge svar från Niklas fören jag hade kommit till Sura, så då var det lite too late för mig att vända om och hämta henne. Men hon kommer hit idag istället :) 


Idag blir det till Köping och gå på marknad, och hoppas att det är lite mer där att kika på än i Fagersta :) Får se om Elsas farmor och farfar är hemma också, så kanske vi tittar in hos dom också :) 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards