Alla inlägg den 31 maj 2016

Av mammatillelsa - 31 maj 2016 21:15


Hur kommer det sig att tiden hela tiden springer iväg? Man hinner inte riktigt med alla gånger, men det gör väll inte så mycket heller. 


Idag har Elsa varit på dagis mella 9 och 14, och då passade vi på att åka till Hallstahammar för att fixa sista papper och sådär för att bli husägare :) Så nu, är vi husägare :) Efter det åkte vi till huset för att kika hur det såg ut, vad vi skulle göra vart och lite sådär, så nu vet vi lite vart man ska börja liksom :)


Vi åkte tillsammans tillbaka till Västerås för att hämta Elsa på dagis, och sedan åkte Niklas tillbaka till huset för att påbörja arbetet med att fixa. För mig och Elsa blev lite lite mellis för att sedan gå ut och leka i lekparken i några timmar :) Så kul att se henne leka massa :) 


Sen har allt rullat på med mat, dusch och sovning :) Dock blev det lite sen nattning, så hon hann bli ganska övertrött, men hon sover nu iallafall, och jag sitter i soffan och degar lite innan jag själv tänker gå och lägga mig :) 


Imorrn blir det dagis igen för Elsa, medan jag och Niklas fixar i huset :) Efter dagis blir det nog att sticka till Tillberga för min och Elsas del för att leka med Sabrina, Fabian och Oliwer :) 


     


Lite bilder från Elsas sista lek i lekparken :) Så kul att se hennes fantasi flöda, och hur hon roar sig själv med allt möjligt :) 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards