Alla inlägg den 26 juli 2016

Av mammatillelsa - 26 juli 2016 21:51


Jo, men det måste jag väll ändå säga att det har varit! Efter att jag fick lägga mig och sova nån timme till imorse, så har jag haft ganska mycket energi, så har gjort en hel del :) 


Började så klart med att äta frukost, men sen plockade jag undan en hel del på nedervåningen, och fick in alla Elsas kläder i hennes garderob - dom låg uppepå skötbordet. Vi gick iväg för att slänga glas på återvinningsplatsen som finns i närheten av oss, och sedan hem för att försöka cykla iväg till affären. Vi påbörjade cykelturen, men fick vända hem efter en liten bit då all luft i ena däcket på Niklas cykel försvann. Hopp in i bilen istället för att åka till affären, och då passade Elsa på att somna också :) In på affären och handla lite snabbt, för att sedan åka hem och fixa lite lunch :) Det blev våfflor, och första gången som jag tyckte att det var riktigt riktigt gott med våfflor faktiskt! 


Efter satte jag igång och oljade in våra skärbrädor som vi köpte för ett bra tag sen. Vill ju kunna börja använda dom nån gång liksom :) Sedan blev det iväg till affären en gång till, och då passade vi på att ta en fika på fiket inne i centrum :) 


Fick besök av min lillebror en snabbis här på kvällen också, sen har det bara varit läggning av dotter, och nu slappar jag i soffan innan det är dags att krypa ner i sängen. 


   


Lite gotta i soffan innan sängläge :) 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards