Alla inlägg den 28 november 2016

Av mammatillelsa - 28 november 2016 21:41

Så är det - anledningen till att jag har uteblivit härifrån efter mitt senaste inlägg. Det har saknats både energi och tid, och jag har inte varit på topp. Då har inte riktigt bloggen varit på prio, men jag har varit på väg flera gånger att göra ett inlägg, men jag har bara hunnit starta datorn och sen har det kommit annat före. Så det har liksom runnit ut i sanden eller vad man ska säga. 


Så nu tänkte jag passa på att skriva ett lite snabbt inlägg medan båda barnen ligger uppe i sängen och sover, jag sitter själv i soffan och jag ska känna på den här datorn hur den känns. Det är ju verkligen inte en dator som jag är van med om man säger så! Har endast haft en iphone en gång i mitt liv, och sedan har det alltid varit samsung i telefon. Dator har jag haft HP, sony vaio och den senaste lenovo. Nu sitter jag med en macbook i knät liksom, och ska känna hur det känns med en sån. Men som sagt, än så länge känns den bra, lite annorlunda är det ju självklart. Jag vet att det är vissa kommandon som är annorlunda på den här datorn, men jag kommer inte ihåg just nu vilka det är. 


Nej, nu skriver jag om bara massa onödigt skit verkligen! Det ska väll komma upp ett mer seriöst inlägg sen! 

Nu ska jag andas lite i soffan innan jag ska plocka bort från bordet och innan lillgrabben vaknar för mat igen :) Hoppas han vaknar för mat innan jag går och lägger mig :) 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards