Alla inlägg den 29 november 2016

Av mammatillelsa - 29 november 2016 10:26

Nu när man inte bara är mamma till Elsa, utan mamma även till lillkillen, så lär man väll byta namn igen på bloggen - eller? För absolut så är jag ju fortfarande mamma till Elsa, men med bloggnamnet så känns det ju som att jag enbart skulle vara mamma till Elsa och ingen annan :P Eller tänker jag fel? 


Älskar såna här mornar, när klockan är typ halv 11 och vi alla tre fortfarande går runt i pyjamas :) Haha, men det är sånt som händer väldigt sällan, men nu när tjejen är krasslig och vi fick avboka det som var inbokat, så kan det ju få vara så :) Jag ska försöka ta mig in i duschen strax, och sen sätta igång med lite lunch, och försöka städa lite på övervåningen. Dock verkar inte lillkillen vilja vara lika tillfreds idag som han var igår. Så fort jag lägger ner honom i soffan så vaknar han efter 2 minuter, men så var det inte igår. Då sov han hela tiden i soffan utan minsta problem, vaknade bara när han ville ha mat. Såna tillfällen är guld, för då kan man göra precis vad som helst. Jag hann ju städa klart nedervåningen, så nu är det rent och fint :) 

 


Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards