Alla inlägg den 26 januari 2017

Av mammatillelsa - 26 januari 2017 08:29

Är det inte så? Ingen dag är den andra lik, absolut inte när man har små barn :) Det gäller att ta vara på varje dag, utnyttja den till max, göra saker man mår bra av - och som sagt ta vara på tiden! Jag försöker verkligen bli bättre på det, som t.ex inte sitta vid datorn och använda telefonen massa när barnen är vakna. Jag försöker leka med barnen, rita, pyssla - ja, vad dom nu vill göra :) Försöker verkligen bli en mer närvarande mamma. Om jag lyckas med det då? Det hoppas jag verkligen, för som sagt så försöker jag verkligen :) Just nu så är det bara jag och dottern som är vakna, hon sitter och kollar på Bolibompa på surfplattan medan hon äter frukost, så tänkte "varför inte skriva ett snabbt inlägg? Jag sitter bredvid henne, och hon har inte sagt nånting om att jag sitter med datorn för tillfället. Jag lägger strax undan den igen". Dom gånger som jag använder datorn när barnen är vakna brukar jag faktiskt inte vara så långvarig, utan brukar bara göra det jag ska jätte snabbt, och sen lägger jag bort den. 


Nu ska jag gå och leka lite med dottern, eller vad vi nu ska hitta på :) Det får hon bestämma :) <3 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards