Alla inlägg den 16 februari 2017

Av mammatillelsa - 16 februari 2017 09:57

Att det alltid är något som kommer emellan när man startar datorn för att skriva ett inlägg, det är ju ganska typiskt, men kanske ganska normalt när man har två barn att ta hand om, och alla måsten i huset. Nu sover den lilla iallafall i babyskyddet, och den stora är på förskolan, så tänkte passa på att skriva ett snabbt inlägg innan han vaknar igen. 


Dagarna har gått i ett, och jag har dom flesta dagarna somnat samtidigt som barnen, så det har inte varit så mycket tid till annat än barnen och sova. Vi har varit i Stockholm och träffat två underbara mammor, deras underbara barn, och myst på hotell :) Har även hunnit med att jobba några pass på lagret, så nästa månad kommer sitta fint i kassan, det kan jag lova :) Det är helt sjukt egentligen hur mycket det ger mig i pengar att jobba några pass, och jämföra med hur mycket jag får ut i föräldrapenning. Om jag jobbar 3 lördagar på en månad så har jag lika mycket pengar ungefär som jag får ut av föräldrapenningen, och då tar jag föräldrapenning 5 dagar i veckan. Det är helt sjukt egentligen! 


Dagarna har som sagt gått i ett, och jag har egentligen inte så jätte mycket att skriva just nu känner jag, så istället för att det ska bli ett inlägg om absolut ingenting, så avslutar jag inlägget nu istället! 



Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards