Alla inlägg den 22 februari 2017

Av mammatillelsa - 22 februari 2017 22:14

Det måste jag ju ändå säga att det har varit idag, även om jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit med mycket mer än vad jag gjorde. Jag är ändå överlag väldigt nöjd med dagen :)

Medan Elsa var på förskolan så hann jag med en del tvättande, skottande av snö, fixade disken, fixade Måns nappflaskor och röjde i hall och vardagsrum, och städade upp lite :) Min syster kom hit på morgonen, så hon hade Måns medan jag körde Elsa till förskolan.

Hämtade dotra på förskolan, och vi åkte en snabbsväng hem till Evve, Arvid och Freja :) Sedan hem för att barnens farmor och farfar skulle komma :) Efter det va det dags att fixa mat, och duscha och så :) Nu ligger jag i sängen med mina barn och ska sova :)

Och min stora lilla älskling har varit lite trött och grinig. Blev lite tokigt när jag skulle hämta på förskolan. Dom var ute och lekte, och jag märkte inte att hon såg mig, så jag gick in till hennes avdelning och hämtade hennes kläder, och gick runt bakvägen. Då stod hon vid grinden och kollade efter mig och var jätte ledsen. Gjorde så ont i mitt hjärta! Hade jag vetat att hon såg mig så hade jag gått till henne först innan jag hämtade grejerna. Detta gjorde ju att hon var ganska ledsen en hel del sen, och skulle absolut inte göra vissa grejer och skrek och hade sig. På detta vara super trött. Det är ingen jätte bra kombo. Det var bra så länge vi va hemma hos Arvid, och så länge farmor och farfar va här, annars va det lite ledset.

Nu sover hon skönt iallafall :) Och nu ska jag slå ihjäl mina blå också, och sova :) Imorrn ska vi på lite äventyr :D

Natti natti!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards