Alla inlägg den 5 maj 2015

Av mammatillelsa - 5 maj 2015 20:24

Jag vill börja med att säga att det är jätte bra att folk reagerar, då jag fick en kommentar på mitt inlägg när vi har till Stockholm. Jag vill bara säga att min dotter åker ALDRIG framåtvänd i bilen, hon åker ALLTID bakåtvänd. Gick tillbaka till bilden och kollade, och ja, det kanske såg ut som att hon satt framåtvänd, men det gjorde hon verkligen inte. Hon satt bakom förarstolen med ryggen mot förarstolen.

Min dotter kommer aldrig få sitta framåtvänd fören hon är 6 år, då det är meningen att dom ska sitta bakåtvänt till dess.

Men som sagt så är det jätte bra att man reagerar, för det finns människor som inte tänker på sitt barns säkerhet, så ja det är bra att andra reagerar. MEN ska poängteras att jag ALLTID tänker på mitt barns säkerhet! Då hon är det viktigaste i mitt liv så är hennes säkerhet det viktigaste!

Nu blev det här inlägget nått helt annat än vad jag hade tänkt att det skulle handla om, men det är sånt som händer. Tycker inte om att folk hoppar på mig och anklagar och antar utan att veta fakta!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards