Alla inlägg under februari 2013

Av mammatillelsa - 20 februari 2013 19:22

Jag vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera dom här dagarna den här veckan, men har varit så himla trött när jag har kommit hem från jobbet, så har typ inte orkat nånting. 


Jobbar på för fullt, eller jobbar och jobbar, eller jo man jobbar, men man är under Upplärning. Vilket jag egentligen inte behöver, så idag fick jag köra väldigt mycket själv, men det är inte mig emot. Jag tycker om att jobba på som jag vill. Får vänta ytterliggare en vecka innan jag får köra helt på ackordet, och jag hoppas verkligen att jag får fortsätta jobba där efter mina veckor har gått ut. Jag trivs, och jag känner mig faktiskt motiverad trots att jag går upp 03.20 ca varje dag jag jobbar. Haha. 


Och idag har jag fått min allra första bil sen jag fick körkort! Det känns helt sjukt, jag har haft körkort i 3 och ett halvt år, och jag har alltid fått lov att fråga andra om jag kan låna bil för att jag inte har haft en egen. Men nu äntligen har jag en helt egen bil! Den står skriven på mig, men det är tyvärr min kära far som har fått lov att betala den. Dock ska jag ju faktiskt betala tillbaka till honom i omgångar, så han ligger bara ute med pengarna just nu som det är tills jag får lön. Jag hoppas verkligen att jag får vara kvar där borta, dels för pengarna så att man kan betala av allting, men också för att det är ett jobb som jag vill jobba med! 


Men men, jag har iallafall precis badat, och J <3 har kommit hit nu, så resten av kvällen kommer det bara vara mys! Är dock skittrött, så skulle kunna somna redan nu! haha, men jag ska försöka hålla mig vaken! Ledig imorrn ju :) 


  

Som sagt, blir en softkväll :) 


Xoxo

Life is a dream  

Av mammatillelsa - 18 februari 2013 04:23

Jag är så gott som redo att åka till jobbet. Det är tur att jag har en sån underbar karl så jag fick faktiskt låna hans bil idag så att jag kan ta mig till och från jobbet.

Dagens outfit (dock vääääldiigt mörkt):
? Svarta byxor med hög midja från Vero Moda
? Svart basic linne från Gina Tricot
? Svart dragkedjströja från Stadium Outlet

Xoxo
Life is a dream

Av mammatillelsa - 17 februari 2013 12:06

Söööööööndaaaaaaag hela dagen lång, skönt va? Jag sov länge idag, vilket jag tror verkligen behövdes. Har ju inte varit så mycket sömn på några dagar, och somnade väldigt sent i natt. Haha, sen får vi se hur jag lyckas med att somna tidigt ikväll xD Klockan ringer 20 över 3, så gäller ju att man kommer upp då också :P

Ja, vad ska man annars säga om den här dagen? Ska eventuellt träffa en kompis, så han får prata av sig lite och sådär :) Iblans behöver ju människor göra det :)


Jag ska väll hoppa in i duschen strax och försöka göra nån nytta av dagen.

Xoxo
Life is a dream

Av mammatillelsa - 17 februari 2013 03:16

Precis kommit hem från ett av mina jobb, och tänkte att det skulle vara dags att sova. Nog ligger jag allt i sängen, men intecett dugg trött "/ Och jag vet att sover jag inte nu så kommer jag aldrig få sova. Eller jo imorrnkväll, och då måste jag lägga mig tidigt för på måndag ska jag upp väääääldiiiigt tidigt!

Och J<3 var så söt :) Han hade skickat ett meddelande 10 min innan jag slutade, att han verkligen försökte hålla sig vaken för att jag skulle ringa honom när jag slutat, men att han förmodligen redan skulle somnat när jag slutade :) Tyckte det var lite gulligt att han faktiskt försökte hålla sig vaken :)

Jobbet gick nästan helt okomplicerat idag :)

Nu ska jag göra ett försök till att sova.

Natti natti!

Xoxo
Life is a dream

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 20:53

Och det kan jag säga att jag är redo för nu :) Ombytt och klar :)

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 19:03

Ibland känns det som att man bara vill ge upp allting. Det känns som att allt går emot, från att vara hur underbart som helst, till att bli värsta kaoset. Och man börjar gråta för minsta lilla.

Men det är vid såna här tillfällen som man lär sig hur man ska handskas med det, hur man vänder det till nått bra igen! Det försöker jag med just nu!

Xoxo
Life is a dream

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 14:11

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards