Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Dålig uppdatering

Av mammatillelsa - 20 februari 2013 19:22

Jag vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera dom här dagarna den här veckan, men har varit så himla trött när jag har kommit hem från jobbet, så har typ inte orkat nånting. 


Jobbar på för fullt, eller jobbar och jobbar, eller jo man jobbar, men man är under Upplärning. Vilket jag egentligen inte behöver, så idag fick jag köra väldigt mycket själv, men det är inte mig emot. Jag tycker om att jobba på som jag vill. Får vänta ytterliggare en vecka innan jag får köra helt på ackordet, och jag hoppas verkligen att jag får fortsätta jobba där efter mina veckor har gått ut. Jag trivs, och jag känner mig faktiskt motiverad trots att jag går upp 03.20 ca varje dag jag jobbar. Haha. 


Och idag har jag fått min allra första bil sen jag fick körkort! Det känns helt sjukt, jag har haft körkort i 3 och ett halvt år, och jag har alltid fått lov att fråga andra om jag kan låna bil för att jag inte har haft en egen. Men nu äntligen har jag en helt egen bil! Den står skriven på mig, men det är tyvärr min kära far som har fått lov att betala den. Dock ska jag ju faktiskt betala tillbaka till honom i omgångar, så han ligger bara ute med pengarna just nu som det är tills jag får lön. Jag hoppas verkligen att jag får vara kvar där borta, dels för pengarna så att man kan betala av allting, men också för att det är ett jobb som jag vill jobba med! 


Men men, jag har iallafall precis badat, och J <3 har kommit hit nu, så resten av kvällen kommer det bara vara mys! Är dock skittrött, så skulle kunna somna redan nu! haha, men jag ska försöka hålla mig vaken! Ledig imorrn ju :) 


  

Som sagt, blir en softkväll :) 


Xoxo

Life is a dream  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammatillelsa - 11 april 2017 18:50

Hej igen!    Då den bloggen jag gjorde nyss inte ville funka ordentligt, så bytte jag bloggportal igen. Så du är det denna som gäller, förutsatt att den funkar ordentligt : http://vardagenimittliv.blogg.se/ ...

Av mammatillelsa - 11 april 2017 11:14

Äntligen har jag bestämt mig, och jag har bytt till en ny bloggportal! Starta från nytt, denna blogg kommer dock ligga kvar. Jag kommer inte ta bort hela, då jag har haft denna sen mitt första barn föddes.    Om ni vill fortsätta följa mitt liv, ...

Av mammatillelsa - 9 april 2017 05:54

God morgon! Jag har funderat och funderat, det kanske är dags för en ny blogg? En nystart liksom? Vad tror ni? Och om jag gör det, vilken bloggportal är den bästa? Innan jag började blogga här på bloggplatsen så hade jag på blogg.se, men vilken är eg...

Av mammatillelsa - 8 mars 2017 16:51

Jag förstår seriöst inte hur man hinner med allting när man är själv med två barn. Dels hur man hinner storstäda när man är själv med två barn, och hur man hinner med sig själv om man typ vill blogga eller träna eller vad som helst. Promenader är ju ...

Av mammatillelsa - 22 februari 2017 22:14

Det måste jag ju ändå säga att det har varit idag, även om jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit med mycket mer än vad jag gjorde. Jag är ändå överlag väldigt nöjd med dagen :) Medan Elsa var på förskolan så hann jag med en del tvättande, skott...

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards