Alla inlägg den 12 maj 2016

Av mammatillelsa - 12 maj 2016 09:56


Min underbara skatt, gu' vad jag älskar denna lilla damen!

Av mammatillelsa - 12 maj 2016 09:52


Känns så skumt att lämna min lilla go'bit på dagis när en själv är hemma. Det blir så tomt, och jag hade mer än gärna haft henne hemma. Dock vet jag att både hon och jag behöver att hon är på förskolan minst 15 timmar i veckan, och jag behöver få vara själv nån timme och bara ta det lugnt och vila kroppen.

Ska dock inte ut och njuta i vädret medan hon är på dagis, utan jag ska försöka rensa lite här hemma och packa kartonger - i den mån min rygg orkar. Annars kommer jag nog mest hänga på balkongen med en tidning eller nått :) Snart kommer man ha en stor trädgård som man kan sitta i och bara ta det lugnt :) Ska bli så skönt när allt det här är klart, man kommit in i huset osv. Hoppas verkligen att förskolan där borta känns lika bra som här. Har lite ångest över att mitt hjärta ska behöva byta förskola, men bättre nu än senare som många har sagt :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards