Alla inlägg den 17 maj 2016

Av mammatillelsa - 17 maj 2016 23:51


Blev en ganska lång dag idag för lillpluttan! Nog första gången sen hon föddes som hon varit vaken så mycket som idag. Hon vaknade strax efter 8 imorse, och var vaken till strax efter 22, med en mikrosovstund på 5-10 minuter. Har varit ganska drygt, med gråt och gnäll till stor del. Det är inte lätt att vara liten, och inte kunna berätta vad man vill och vad som är fel.

Men nu ska jag ta och sova bredvid min lilla prinsessa!

VAB

Av mammatillelsa - 17 maj 2016 07:29


God morgon! Idag kör vi vab här hemma igen, idag är det jag som är hemma med lillsnurpan. Hon ligger fortfarande och sover, vilket jag hade blivit extremt chockad över i vanliga fall, men i och med att hon inte är helt kry så är jag inte ett dugg förvånad. Lilla pluttan, det är så jobbigt när dom är sjuka. Nu är hon förvisso hyfsat pigg ändå, men man märker på henne hela tiden att hon inte är sitt vanliga jag, men håller tummar och tår att det ger sig snart iallafall, så hon kan få komma till dagis lite och lite sådär, och så att vi kan träffa lite vänner :)

Nu ska jag passa på att vila en liten stund till, vet ju inte när lilldamen tänkt vakna igen - så får passa på medan man kan!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards