Alla inlägg den 19 maj 2014

Bot

Av mammatillelsa - 19 maj 2014 17:57

Kul att man fått en jäkla bajs-bot på bilen idag... Vet inte riktigt vad jag ska säga om det förutom att jag är typ asförbannad på det! 

Av mammatillelsa - 19 maj 2014 17:29

 

Första bilden

 

 

Andra bilden

 

 

Tredje bilden! 

 

Hade lite småtråkigt när det regnade ute, så målade tre bilder :) 

 

 


Av mammatillelsa - 19 maj 2014 15:19

av att få prata med sin älskade och saknade vän i Stockholm! Det var längesen som jag träffade henne nu, och det var ett tag sen som vi pratade också, och så ringde hon idag! Min älskade Camillisen :) Som jag har saknat den tjejen, och så glad jag blev av att prata med henne! :) 


Jag är så himla glad att jag har så fina vänner runt mig, och att jag har den turen att dom faktiskt finns vid min sida genom allt det här, och står vid min sida och stöttar! Är så himla lyckligt lottad, det kan jag ju säga! 


Det var som sagt ett litet tag sen som vi pratade, så det kändes jätte skönt att få prata lite nu :) Pratade om allt möjligt, och att vi faktiskt måste ses snart, och det är sant, för det är fööööör längesen som vi sågs senast! Den här gången skulle hon försöka komma hit nån dag, men det blir i juni nån gång, så  då har man något att se fram emot! 


På tal om att ha nått att se fram emot, ska prata med en gammal tjejkompis från Göteborg ikväll! Det ser jag verkligen fram emot! Hon och jag har inte pratat med varandra på jag vet inte hur många år nu! Det är alldeles för länge kan jag ju lova! Som jag har saknat den bruden alltså! Så det ska bli jätte kul att få prata med henne ikväll, N kommer väll tycka att jag är jätte osocial mot honom då, men han får väll sitta vid sin dator eller nått :P Haha, han brukar ju kunna roa sig, så det ska nog inte vara några problem :P 

 

Xoxo

Lifeisadream   

Av mammatillelsa - 19 maj 2014 12:25

Ja, det har väll ingen missat, att det var super bra väder i helgen? Det var helt underbart, och jag hade en sjukt underbar helg med A-I och N! Bästa helgen som jag haft på vääääääldigt länge! 


Nu är dock det fina vädret borta igen "/ Hoppas att det bara är idag, så att man får lite fint igen. Man blir ju så mycket piggare och gladare när det är soligt och fint ute, och det kan jag behöva kan jag ju säga. Har inte mått så bra som jag gjorde i helgen på jag vet inte hur länge. Jag kände mig verkligen levande, och det behövdes. 


Nu regnar det tyvärr ute, fast det kanske ger sig snart. Man får ju hoppas på det iallafall, så att jag kan gå ut på balkongen igen och fortsätta med det jag höll på med där ute! :) Ska fixa köksstolarna och köksbordet, passar väll jätte bra när man är hemma och är sjukskriven, eller? Dock så klarar jag inte av att vara där ute hur länge som heller, då min kropp inte riktigt klarar av det. Känns jätte jobbigt att inte klara av allt som man klarat av tidigare. Typ som att jobba, gå långa promenader och allt vad det heter. Det är jätte jobbigt, känner mig helt handikappad.

 

Jag hoppas att ni andra där ute har en bra dag iallafall, jag ska försöka njuta mer av min dag nu. Har ju en del jag kan pyssla med och fixa om jag vill och orkar, och det ska jag nog klara av hoppas jag! 

 


Xoxo

Lifeisadream   

Av mammatillelsa - 19 maj 2014 10:42

  

1. Började med att fylla i svart runt bilderna på denna som jag började med i vintras. 

 

 

2. Äntligen svart runt bilderna och i alla linjerna. 

Tog två dagar då jag inte mådde så bra och behövde lägga mig för att sova ett x antal gånger.

 

 

3. Nu har det äntligen kommit i färg också i varje lucka. 

 

 

4. Slutresultat när den kommit in i ramen också! :) 

 

Jag själv tyckte att den blev bra, färgglad och sådär. Vet exakt i vilket rum den ska sitta i sen när vi flyttar in i nya lägenheten! :) 

 

Xoxo

Lifeisadream   

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards