Alla inlägg den 6 mars 2015

Av mammatillelsa - 6 mars 2015 19:52

Fullt ös - medvetslös! Så är det verkligen här hela tiden känner jag! 


Igår blev det promenad ner till stan för att lämna tillbaka spetshårbandet, ta ur p-stav hos barnmorska och träffa AnnIrene, tog en fika och promenerade hem igen. Totalt drygt 1 mils promenad. 


Idag blev det promenad hem till Jenny, ner till stan för att hämta papper på skolan, lunch, promenad hem till Jenny, och sen hem igen. Nästan 2 mils promenad idag alltså! Det är helt sjukt, har jätte ont i ben och fötter nu, och är helt slut.


Skulle försöka mig på att söka CSN nu också, men blev väldigt osäker då jag inte fick ihop hur det stod på blanketten som ska skickas in, och det jag ska fylla i själv för att ansöka. Så fick lov att skicka ett mail till studieledarna igen, så får vi se på måndag när dom svarar vad dom säger. För mig kändes det jätte konstigt iallafall, och jag vågar inte fylla i nått som jag är osäker på om det stämmer eller inte. Fick inte ihop period, poäng eller hur min studie är upplagd. 


Jaja, ska väll försöka klippa naglarna på min dotter nu, ge henne lite mat och sen natta henne. Risken finns dock att jag också kommer somna när jag nattar henne. Haha

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards