Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av mammatillelsa - 29 oktober 2013 16:04

Det måste hon nästan vara, för nu är det andra dagen som hon ligger och sover på sängen. Hon brukar ALDRIG ligga inne i sovrummet, hon brukar knappt gå in i sovrummet eller ens vara gosiga med oss, så nånting har hänt med henne, frågan är bara vad!

Av mammatillelsa - 29 oktober 2013 13:15

Jag och karln åkte iväg och hämtade mat, så för min del blev det kycklingsallad med cola zero, currydressing och bröd :) blandat nyttigt och onyttigt :) och väldigt mycket mat, har ätit för mycket redan så jag mår illa, och då har jag inte ens ätit upp hälften!

Av mammatillelsa - 29 oktober 2013 10:14

Han kom hem efter att ha haft ett möte här i stan vi bor, och bestämde sig för att vara hemma resten av dagen och jobba :) Det vill säga att han kommer vara hemma men man kommer inte märka så mycket utav det eftersom att han ska sitta i telefonmöte typ hela dagen :P Men vad gör det? Jag slipper vara hemma själv iallafall :) Eller själv och själv är jag ju inte, katten är ju hemma, men det är ju inte riktigt samma sak även fast att hon har varit väldigt gosig dom här två sista dagarna :) 


Och nu klagar han på att han inte har några mjukisbyxor att sätta på sig och får gå runt i kalsonger och t-shirt :P Haha. Sån snäll flickvän/sambo är jag så jag snor hans kläder när han inte är hemma, och sen får han inte tillbaka dom om inte jag har bytt kläder :P Haha. Inte alltid lätt att bo ihop med mig :P Men jag brukar ju vara ganska snäll mot honom annars :) 


Men nej, nu ska jag gå och kolla klart på mitt Vampire Diaries avsnitt :) 


Xoxo

Lifeisadream   

Av mammatillelsa - 29 oktober 2013 07:36

Idag blir det att ta det lugnt, då jag överansträngde mitt ben ganska så duktigt igår, så vi vilar idag och så kan man träna imorrn igen :)

Så nu kör vi på frukost, och myser ner i soffan och kollar på Vampire Diaries :)

Frukosten består av två ägg, roiboos thé och två limpmackor med puckmjukost och gurka :) egentligen ska jag hoppa över mjukosten, men den är så god :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards